Monday, October 5, 2009

04 oktober 2009 | Rumah Yang Terbukak

fuhh . arini supposedly bgn awal sket sebab da janji ngan akem n nyna nak pegi Second Combat Open House kat umah ein . aku bole bantai tdo overshot, janji pukul 1 mcm tu . aku sedar2 da pkul 2.30. tu pun kakak aku kejut sbb akem call number rumah aku suh kakak aku kejut haha. tgk2 phone da 9 miskol number akem n nyna haha. sory. aku penat haha.

da siap2 sume, akem datang amek aku kat umah. pegi la runner umah ein kat KAJANG. dalam pejalanan. akem ckp yg dia tetinggal duit kat umah, nyna kata dia ada duit, so tak kesah la utk bayar tol and each other . tgh2 jalan lps bayar 1st tol kat kesas tu, nyna ckp dia pun tetinggal DUIT2 dia yg banyak tu kat bag tangan dia satu lagi. dalam poket aku plak ada RM3 aje. aduhh! mampus.. da la ada 2 3 tol lagi nak kena redah utk sampai kajang .. dengan ati kering and berbekal kan rm3 aku n duit2 syiling dalam kete nyna tu, smpai gak kat umah ein.

haha . smpai arround pkul 4 camtu gak la . ramai gak yg da balik kot time tu. tinggal ein, arwith, atoq, chacha, kenet, manja n the girls, kazaa, gitaris burnout yg awesome and kawan2 ein je. baik punye pekena lontong mak ein buat , terbs doo!! mak dia pun COOL . sgt peramah!!

baik punye makan, sembang2. tgk2 jam suda pukul 5 lebih. haihh . aku da kene gerak poly plak mlm nye . malas gila aku nak balik hulu kampung tu haha ! ( masa aku tgh taip ni pun da sampai sini daa ) ... ok .. salam2, dan bergerak. mengeratkan lagi silaturahim aku ngan orang2 yg byk menjadi inspirasi aku dalam dunia baru ni ...

baru fikir blik ... duit nak bayar tol jalan balik takde .. nasib nyna ada bawak kad ATM dia , haha . cari2 bank kat sungai long kajang tu . ahh .. jumpa gak maybank kat pekan .. belum sempat park depan bank, nyna bole buat drama pulak... jumpa some of duit raya dia dalam bag tangan tu .. shit .. buat penat je saspen gila babi time datang td hahaha .. so, begerak la balik shah alam .. smpai pun dalam pkul 7 mcm tu da.. huhu.. bantai lpk alam sentral dulu baii.. ( tmpt dimana penuh dusta satu masa dulu, zaman2 jahiliah aku la tu ) ... pekena waffle nyna blanje .. hahaha ..

then aku tgk jam pun mcm tak mengizinkan je .. ye la baii .. nak gerak balik sabak bernam kot.. hahaha ... dalam pejalanan balik rumah. satu lagi call mari.. openhouse rumah sorg lagi .. apa lagi .. serang aje suda .. perghh ! makanan terbaik dan sangat sedap la doo! abes ilang DIET aku hahaha ! nasi lemak raya 2 pinggan .. fuhh .. terbaikk dari ladang ...

haha
last2 baik nye rushing nak blik sabak awal konon .. tau2 pkul 10.30 baru gerak ... hahah.. td aku smpai pukul 12.30 ... penat dan sangat ngantuk! tp, such a great day!! ;) tak saba nak blik jumpa shah alam mgu dpn :D heeee~ sape2 ada buat openhouse mgu dpn roger aku weh! tak saba nak makan pree !! woooooooo!!

2 comments:

  1. meh pekena anjing bakar ngan kucing salai kt umah aku
    hahahhaa

    ReplyDelete
  2. WAHAHAHAHAHHAHAHAAA.
    babi tol aku kan. lawak sial baca balek.
    jumpe duit raya.
    HAHAHAHAHAH

    ReplyDelete