Tuesday, May 29, 2012

sekadar coretan buat kenangan

terima kasih kepada mereka yang hadir dalam setiap hari aku sebelum ini. terima kasih kerana telah mewarnai setiap saat minit jam hari bulan tahun aku dengan warna-warni dan akhirnya semuanya HITAM . aku amat menghargainya. sikit pun aku takkan lupa apa yang dah jadi dan apa yang pernah kita semua lalui . aku akan belajar daripada kesilapan hari ini untuk hidup aku esok hari . apa yang aku belajar yang paling penting sekali ialah, UTAMAKAN KELUARGA sendiri daripada mengutamakan orang lain. kerana keluarga sendiri yang lebih menghargai kita daripada orang lain. percayalah cakap aku, tak lama pun. aku dah pernah lalui semua ini, sampai satu saat bila KAU KAU KAU cari aku balik, aku lontarkan semula apa yang aku siratkan dalam hati dan aku suratkan apa yang aku lalu semasa mimpi . sesungguhnya aku memang BODOH . it's real . BODOH kerana mempercaya, bodoh kerana membuang masa dan bodoh kerana JANJI . dan aku tidak akan bodoh lagi lepas ni .

terima kasih SAYANG .

No comments:

Post a Comment